Felanmälan

Innan du anmäler fel i lägenheten kan du själv kontrollera vissa punkter. Lyckas du inte lösa problemet själv kan du kontakta oss med hjälp av kontaktformuläret nedan.

Strömlöst? Kontrollera säkringar i säkringsskåpet. Byt ev. trasig säkring.

Kyl eller frys ur funktion? Kontrollera att stickproppen sitter ordentligt fast i eluttaget. Ha gärna produkt- och modellnummer i beredskap när du kontaktar oss. Det gör det lättare för oss att snabbt åtgärda felet. Uppgifterna finns ofta angivna på en skylt inne i kylen eller frysen samt på baksidan av spisen.

Ingen bild på TV:n? Kontakta Bredbandsbolaget som distribuerar TV-nätet, tel: 0770-777 000.

Trasiga glödlampor? Lysrör, glimtändare och glödlampor (även i kyl, frys och spis) är förbrukningsmaterial och byts av hyresgästen själv.

Problem i ett avlopp? Avloppsstopp i handfatet eller under badkaret är ofta lätt att åtgärda och ska i första hand rensas av hyresgästen.

Utelåst? Om du blir utelåst – ring vår fastighetsskötare, tel: 070-508 36 12. Sker det utanför kontorstid, ring Securitas, tel: 0911-196 96. Observera att jouravgift tillkommer.

Felanmälan

Förnamn *

Efternamn *

Adress *

Telefon *

E-post *

Beskrivning av skada/brist/händelse *

 Jag lämnar min tillåtelse att gå in i lägenheten med huvudnyckel

 Kontakta mig för att avtala tid


Please leave this field empty.

Journummer Wallsténhus

För akut skada, som uppstår på annan tid än kontorstid, ring
SECURITAS 0911-196 96 avseende Piteå området
SECURITAS 010-470 57 79 avseende Övriga Norrbotten