Felanmälan

Innan du anmäler fel i lägenheten kan du själv kontrollera vissa punkter. Lyckas du inte lösa problemet själv kan du kontakta oss med hjälp av kontaktformuläret nedan.

Strömlöst? Kontrollera säkringar i säkringsskåpet. Byt ev. trasig säkring.

Kyl eller frys ur funktion? Kontrollera att stickproppen sitter ordentligt fast i eluttaget. Ha gärna produkt- och modellnummer i beredskap när du kontaktar oss. Det gör det lättare för oss att snabbt åtgärda felet. Uppgifterna finns ofta angivna på en skylt inne i kylen eller frysen samt på baksidan av spisen.

Ingen bild på TV:n? Kontakta Telenor som distribuerar TV-nätet, tel: 020-222 222.

Trasiga glödlampor? Lysrör, glimtändare och glödlampor (även i kyl, frys och spis) är förbrukningsmaterial och byts av hyresgästen själv.

Problem i ett avlopp? Avloppsstopp i handfatet eller under badkaret är ofta lätt att åtgärda och ska i första hand rensas av hyresgästen.

Utelåst? Om du blir utelåst – ring vår fastighetsskötare, tel: 070-508 36 12. Sker det utanför kontorstid, ring Securitas, tel: 0911-196 96. Observera att jouravgift tillkommer.

Felanmälan

Förnamn *

Efternamn *

Adress *

Telefon *

E-post *

Beskrivning av skada/brist/händelse *

Jag lämnar min tillåtelse att gå in i lägenheten med huvudnyckel

Kontakta mig för att avtala tid

Genom att använda detta formulär godkänner du att vi behandlar dina uppgifter enligt integritetspolicyn

Journummer Wallsténhus

För akut skada, som uppstår på annan tid än kontorstid, ring
SECURITAS 0911-196 96 avseende Piteå området
SECURITAS 010-470 57 79 avseende Övriga Norrbotten